از قابلیت‌های مدیر بازاریابی در صنعت هتل‌داری، می‌توان به افزایش درآمدها و درصد اشغال هتل و استفاده سودمند از محل‌های اقامت، محل برگزاری جلسات و امکانات تفریحی هتل اشاره کرد. مدیر بازاریابی هتل باید آگاهی و درک عمیقی از عوامل تاثیرگذار بر این صنعت داشته و بر نیازها و نگرش‌های مشتریان هتل اشراف کامل داشته باشد.

 

مدیر بازاریابی درهتل مسئول هماهنگ کردن فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی، برای پاسخگویی به نیازهای مشتری بوده، و برای اطمینان از رضایت کامل مشتریان (از امکانات و سایر موارد) باید همکاری نزدیکی با دیگر کارکنان هتل داشته باشد.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بروزترین اخبار تکنولوژی صرافي سلامت سایت علمی انرژی تاریک شهرداری مرزن آباد قلب زندگی مرکز خدمات ترجمه توانا دانلود آهنگ جدید درمان بیماری ها جدیدترین اخبار تولید محتوای پروفسور آروین